En alguns casos us podeu trobar que us calgui fer algun tràmit i no pugueu desplaçar-vos al CAP. Alguns exemples d’aquestes situacions poden ser:
- recollir alguna sol·licitud que el vostre metge us hagi deixat al mostrador,
- sol·licitar altres documents acordats amb el vostre professional sanitari que estiguin al vostre nom,
- demanar els fulls de continuïtat de la incapacitat laboral transitòria (baixa laboral),
- actualitzar la vostra recepta electrònica pactada amb el vostre metge, etc.
En base a la normativa legal, que estableix la necessitat de confidencialitat sobre la informació clínica, en el cas que no pugueu venir personalment al CAP a recollir aquests documents que van adreçats a vosaltres caldrà que autoritzeu per escrit a la persona que us representi a fer-ho.
Per tal facilitar-vos aquesta tasca, posem a la vostra disposició un full on podeu registrar les dades de la persona autoritzada. Aquest full el podeu demanar a qualsevol professional de l’àrea administrativa del CAP que trobareu al mostrador del centre.
Podeu consultar tot el contingut de la Llei que recull els drets d’informació concernent a la salut i l’autonomia del pacient i la documentació clínica al següent enllaç.
I si teniu qualsevol dubte sobre com autoritzar-ho i quan fer-ho, adreceu-vos al personal administratiu del CAP Guineueta.
Aquí us podeu descarregar el full d’autorització.
Retroenllaç: Les entrades més vistes del 2019 | CAP Guineueta